bolest žeber při virose

Dotaz:

Dobrý den, bolí mě na hrudi, tam kde končí žebra, bolest je stálá při bohybu či nádechu intezivnější. Špatně se mně dýchá a mám trochu zvýšenou teplotu.
Myslím si, že to bude od páteře a není to nic závažného. Je na to nějaké cvičení? Děkuji za odpověď R. Čermák
Radomír Čermák, 37

Odpověď:

Příznaky, které uvádíte jsou při virose nebo horečce dost časté.Virus který způsobuje zánět také někdy podráždí mezižeberní nervy a pak jsou bolesti takto nepříjemné. Na toto cvičení nepomůže cvíčení,  spíše klid a  protizánětlivé léky,  nejčastěji Ibalgin i když nemáte zvýšenou teplotu můžete ho užívat je protizánětlivý a proti bolesti.. Pokud máte problémy se zády a máte spíš pocit že je to od zádového svalstva tak můžete zkusit na uvolnění volně prodejný lék GUAJACURAN tablety. Má mírně tlumivý účinek tak ho není vhodné brát pokud jedete autem.Návod na podávání je v letáku u léku. K tomu se můžou užívat jaké koliv protizánětlivé léky jak Paralen. Ibuprofen nebo Diclofenac. Pokud jste měl někdy nějaké problémy se srdcem tak by bylo vhodné natočit EKG u lékaře.

Ostatní články z rubriky Poradna

Doporučujeme tyto lékárny